Saturday, August 29, 2015

Aidil Adha GiveAway by Dyana Hassan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. Selamat sejahtera :)

Okay, ni ada satu giveaway yang sangat-sangat awesome and wajib untuk sesiapa join! Nak tau giveaway apa?? Haaa ni dia Aidil Adha GiveAway by Dyana Hassan! Kenapa rara kata awesome? Sebab giveaway kali ni Cik owner blog iaitu Dyana Hassan menawarkan 3 SET BAJU KURUNG SALOMA kepada 3 PEMENANG BERTUAH! Awesome kan?? Dah nak dekat raya ni kan, mesti korang pun tgh tercari-cari baju untuk raya Aidil Adha kali ni. Apa kata korang join giveaway ni. Mana tahu rezeki kita untuk memiliki sepasang set baju kurung saloma yang cantik ni. Hehehe :D 

Kenapa blog Dyana Hassan berbaloi untuk di follow?
Pada pandangan rara, blog Dyana Hassan berbaloi untuk di follow sebab terdapat banyak entri-entri yang menarik seperti product reviews, korean dramas, tips-tips yang berguna untuk diamalkan, food reviews dan banyak lagi yang menarik untuk dibaca. 
Rara paling suka entri Dyana Hassan bab product reviews and food reviews tu. Hehehe. Kadang-kadang rara tercari-cari juga apa product yang menarik untuk dicuba, bila ada yg buat review, baru kita boleh tahu kan product ini macam mana hasilnya, apa kandungannya, apa fungsinya. Bagus penulisan awak, Dyana Hassan
Yang pasal food reviews juga best sebab kita boleh tahu dimana tempat makan yang sedap dgn harga yang berpatutan yg wajub untuk dikunjungi. Hehehe :D Boleh lah nanti nak try sekali kan. 
Di samping itu jugak, blog Dyana Hassan berbaloi untuk di follow kerana walaupun blognya simple, tetapi padat dgn pengisian yg bagus dan bermanfaat kepada pembaca yang lain. Sebenarnya, blog yang simple tak kesah pun, yang penting isi kandungannya yg bermanfaat, tu yang menarik minat kita sebagai pembaca. Hehehe.
Blog Dyana Hassan jugak banyak share kan pelbagai tips yang bermanfaat. Contohnya seperti entri Senaman Mudah Untuk Turun Berat Badan. Rara tertarik untuk membacanya sebab bagus untuk kita kelihatan sihat di samping dapat menjaga berat badan juga. 

Haaa.. Apa tunggu lagi? Korang nak join jugak?? Klik LINK ENTRI di bawah ini untuk join ya.

Tag:- 

Tarikh penting:- 
# Giveaway ini bermula selama 3 minggu bermula iaitu dari tarikh 25/08/2015 sehingga 15/09/2015, jam 11:59pm
# Pengumuman pemenang akan dibuat pada hari Rabu iaitu 16/09/2015
# Pengeposan hadiah akan dibuat melalui poslaju pada hari Khamis iaitu 17/09/2015.

Pemenang dipilih secara rawak! 

Hadiah-hadiah:- 
1) 1 x Kurung Saloma Hijau 


2) 1 x Kurung Saloma Coklat Mustard 


3) 1 x Kurung Saloma Dusty Pink 



Apa tunggu lagi?? Moh ler kita ramai-ramai memeriahkan lagi giveaway ini ya! :D 



3 comments:

Cuya said...

jom GA ni...rm200 menanti anda!!!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.my/2015/09/giveaway-rm200-by-mkhaicom-2015.htm

Cuya said...

congrates awk menang..hehe

diaripink said...

tahniah